FAQ - Veel gestelde Vragen
Hieronder vind je een overzicht van de Frequently Asked Questions. Heb je na het lezen van de meest gestelde vragen nog een andere vraag neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier!
Kan ik een hondenlijn of halsband naar wens laten maken?
Ja, dat kan! Je kunt zelf de kleur(en), materialen en hardware kiezen. De items waarvoor dit mogelijk is zijn aangeduid met: 'Zelf samenstellen'. Voeg je wensen toe in het bestelproces of neem contact met ons op voor advies, dan denken we graag met je mee!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de handgemaakte en zelf samengestelde producten bedraagt de levertijd gemiddeld 2 weken. We bestellen veel materialen na bestelling en bundelen deze bestellingen bij de leverancier zoveel mogelijk uit duurzaamheidsoverweging. Heb je haast? Stuur ons een bericht, dan kijken we wat mogelijk is.
Van de overige items welke uit voorraad worden geleverd (mits niet gecombineerd in een bestelling met een zelf samengesteld product) bedraagt de verzendtijd 2-4 werkdagen.
Kan ik later nog wijzigingen doorgeven aan mijn bestelling?
Dat kan alleen zolang je product nog niet in productie is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op.
Zijn alle kleuren altijd beschikbaar bij zelf samengestelde items?
Op onze website worden alle mogelijke kleuren en materialen weergegeven. Het is mogelijk dat een kleur of item (tijdelijk) niet leverbaar is vanuit de leverancier. In dit geval zullen we contact met je opnemen om de opties te bespreken. Dit kan betekenen dat het mogelijk is om te kiezen voor een vergelijkbaar alternatief of dat we wachten tot het item weer leverbaar is. Veelal kan de leverancier al aangeven hoelang dit naar verwachting gaat duren.
Zijn er nog meer kleuren beschikbaar?
Alle hondenlijnkleuren zijn te vinden op onze website. Echter zijn er voor de afwerking van de hondenlijn en voor de tekenbandjes nog meer kleuren beschikbaar. Mocht je hier interesse in hebben laat het ons vooral weten dan kunnen we deze met je delen.
Hoe worden de verzendkosten bepaald?
Deze worden bepaald op basis van de grote van het pakket in combinatie met het land van bestemming.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je pakket is verzonden ontvang je een track & trace code per e-mail.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Retailproducten mag je binnen 14 dagen retour sturen (ongebruikt en in originele verpakking). Let op: gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten kunnen niet retour, omdat ze speciaal voor jou zijn gemaakt.
Wat als mijn product beschadigd aankomt?
Neem binnen 48 uur contact met ons op met foto’s van het product. We zorgen dan voor een passende oplossing.
Heb ik garantie op mijn producten?
Ja, op onze producten geldt 6 maanden garantie op fabricagefouten. Schade door gebruik of slijtage valt hier niet onder.
Staan jullie open voor B2B samenwerkingen/bestellingen?
Zeker weten! Neem hiervoor gerust contact met ons op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.